Rolig dag!

Idag har hänt galna saker dels har inte ljudtekniken varit på våran sida idag på teatern konstiga ljud hördes från ljudbåset utan att någon ens tryckte på några knappar, mitt i replikerna. Micken funkade inte heller så bra under sångnumren. Det var knappt så man hörde något i micken fast det var full volym på.

Strax innan jag skulle gå hem började Veronica en av mina assistenter att prata med utländs brytning helt utan anledning - du va ska jag oppna dorren va osv länge höll hon på oxå,  tom när hon följde mig ut till bilen. -Regnar det på du va? jag fick be henne prata lite tystare eftersom jag tyckte hon inte behövde prata så, då det gick folk på gatan hahahaha Hon är sjukt rolig och får dom mest konstiga ideer ibland!! Kanske har hon någon utländs gen som jag inte vet om haha.... det verkade så idag i alla fall!

Sedan har denna fredag sett ut som en vanlig fredag, det innebär bad i varmbassängen. Det gick väldigt bra idag gick runt i basängen ungefär som förra gången helt själv! Sen stretchade jag lite men nu har klumpiga jag lyckats sträcka en muskel vi ett av mina vänstra revben typiskt mig!!

Just nu vilar jag ryggen i sängen, väntar på Let's Dance. Blir lite traditionell fredagstacco i samband med det!

Dagens outfit









Kläderna kommer från

Michael Jackson inspererad kavaj från H&M
Lång svart linne från Gina Tricot
Lackleggings från dito
Kilklackssko från Din Sko

Dagens modetips kommer från Monkiworld.com


svart klänning  250kr

randig tröja med knappar i ryggen 180kr

Jeans shorts  350kr
 
       Kofta 400kr
 
grå längre stickad kofta 300kr


 lång tröja 180kr         


Imorgon är det THE BIG DAY!! New Moon kommer på DVD. Tur som jag har ska jag få den i 2 uppsättningar, på DVD av min mamma och på Blueray av pappa  eftersom dom är skilda och pappa har Blue Ray. Ska nog till honom i morgon och kolla på den!! Det blir mysigt att umgås lite med farsgubben eftersom jag bor mest med min mamma sen 9år tillbaka. Försöker vara hos pappa varannan helg om hans jobb inte krockar.

ha en fortsatt trevlig dag, ät mkt godis och chips så ses vi i morgon

Kram Amnada                                                        

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu jag inte fatta vad du mena... Jak ar micket micket bra på det svenska spaket. Ja ja



=) Kul man kan roa nån ibland! Trevlig helg! Ses nästa vecka!

2010-03-19 @ 19:09:57
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0