Tja tja...

Idag har det varit teater som vanligt. Lite "gloende" på The King of Pop såklart :)
Nu sitter jag och lyssnar på Mando Diao, en av deras lite lugnare låtar eftersom att min assistent Tessan för dagen får ont i huvudet annars. Hon skyller på att hon är för gammal... Det enda hon vill lyssna på om och om igen om hon får bestämma är Anna Bergendahl- Vinnaren av Svenska melodifestivalen 2010.
Den låten är väl ok, iaf dom första gångerna man lyssnar på den men efter 77 ggr om och om igen så är den faktiskt väldigt tröttsam! Jag har försökt förklara det för Tessan men det verkar inte gå in riktigt...
När vi väl stängt av låten så går hon och nynnar på den istället.
Ja jag fattar nu: This is my Life na na na na na...

Jag å andra sidan går och nynnar på Michael Jackson ständigt, vilket är precis samma sak egentligen, så vi kan ju gå här och nynna på olika låtar... ;)


Här kommer dagens outfit, dock utan skor för dom glömde jag visst ta på mig hahaha:







T-Shirt: Indiska
Glansig jacka: Gina tricot
Jeans-leggings: Cubus

Skorna jag hade till outfiten tidigare, vilka jag glömde ta på mig igen när jag skulle fota
kommer från Skopunkten och är ett par Ljusgrå Converse-liknande skor.

Dagens modetips kommer från Bubbleroom.se:

 249 kr

 299 kr

 599 kr

 349 kr


Som ni märkte så var tipsen mest på klänningar idag, jag är inte den som bär klänning i vanliga fall, men om det är coola snygga modeller så bär jag dom gärna. Och ett ensamt litet linne blev det också ;)


Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har en fråga som jag gärna skulle vilja att du svarar på här i bloggen:

vem är det som tar alla dina outfits bilder?

kram :)

2010-03-17 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0