Twilight maraton + fontän

Idag har det varit en riktigt flamsig dag, precis som gårdagen. Jag bara skrattar och skrattar tills jag får kramp vilket inte är riktigt lika kul men skit i det. Igår gick ju det omtalade Twilight maratonet av stapeln hos min assistent och flamskompis Stina. Jag tog några charmerande bilder under kvällens gång. Här kommer dom:

Här är Stina som leker fotomodel framför kameran, visst är hon snygg?? :)


Fanny och Karin (Stinas syster och Fannys ass.) visar sig framför kameran synd bara att Karin inte är så bra på att posa. Eller vem vet det kanske blir morgondagens modepose :)


Stina och jag visar hur man verkligen ska posa, eller inte :)  Synd bara att jag en liten stund innan det här kortet på grund av min sockerkick lekte fontän. Med det menas att när Stina och vi andra satt och prata om människosläktet och apor och Stina fick ur sig det inte alls så roliga ordet "babianflock" tyckte då jag att det va mycket roligt. Jag lutade då bak huvudet vilket resulterade i en stråle av läsk rakt upp i luften, likt en fontän. Det rann även läsk ner ifrån näsan och allt kom så småningom ner på min tröja som tidigare va blå men nu hade den bruna fläckar lite varstans.

Vi hade mycket roligt under kvällen, inte så konstigt att vi fick sockerkickar allihop med tanke på  allt det godis vi åt och all den läsk vi drack. Vi tog filmerna i ordning det blev sammanlagt fyra timmar underbar film och det är så roligt att umgås med det här gänget, hoppas vi gör om det snart :) Gårdagens outfit bilder:



Kavaj från Gina Tricot
T-shirt Cubus
Kjol JC
Leggings H&M
Converse skor

Nu över till dagens outfit:

Hela outfiten från Gina Tricot, bra reklam :)

Videoklippen från modevisningen har jag inte lyckats vända på än men lägger ut dem så fort jag listat ut det. Dagens modetips både för killar och tjejer, jag börjar med tjej modet.

Jeanskläning, Acne 799:-         Vit Skjorta Cheap Monday 449:-

Till killar har jag valt att göra min egna outfit som jag tycker skulle vara väldigt snygg på en kille:
 
amplified vintage 200 kr       Pour 350 kr


acne 899 kr                  kuyichi 1395 kr

båda T-shirtarna skulle vara snyggt till den här jeansskjortan och dom här jeansen tycker jag.

det blev ett långt inlägg i dag. men det var allt. ha det bra!

kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Therese

Min brors handikapp innebär att han blir svagare mest hela tiden .. musklerna blir svagare och svagare hela tiden alltså. Det är ganska svårt för honom att prata om det, han blir lätt obekväm och så men han är ändå glad och sånt, han har liksom accepterat det eftersom han har levt med det i stort sätt hela sitt liv :) Hoppas du har det bra! :D kram!

2010-03-29 @ 22:33:42
URL: http://skuttmongo.blogg.se/
Postat av: KARIN

Gullig du är som lägger ut så charmerande bilder ;) Hoppas du förstår att det kommer stå dej dyrt.............

:D

2010-03-30 @ 14:15:15
Postat av: Lisa

Heej, läser din blogg i stort sätt dagligen. Vore jättekul om du kunde göra en videoblogg nångång! :)

Kram

2010-03-30 @ 14:28:24
Postat av: Stephanie

Va kul att ni hade Twilight Maraton, skulle också vilja ha det :D Tycker väldigt mycket om twilight jag med :)

2010-04-11 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0