Besök

I dag har Anette hälsat på. en tjej som kanske ska börja jobba hos mej. Hon verkade snäll och bra i varje fall vid första intrycket.
i dag har jag inte varit uppe i stallet än.  lite funderingar, kanske ska byta häst. för hon är alldeles för het för en som sitter i rullstol. man kommer ju inte undan lika lätt då.  jag säger det här bland annat för att hon igår gick från att stå på tre ben och vila till att stegra sig och nästan sätta sig i mitt knä. för ingenting. hästar är ju flyktdjur och blir rädda för saker och ting så det får man räkna med. men inte när det är helt utan anledning.

dagens outfit

pastellfärgad tröja från Monki, jeansshorts Cubus, leggings Willys och converse skor

ett modetips från nelly


299 kr

det var allt för i dag
Puss och kram Amanda

Kommentarer
Postat av: johanna (:

Mollie, min häst var också så i början. Hon har lugnat ner sig nu. Hon stegrade sig o sånt, det gör hon ingenting nu... Kanske är för det nya stället,- eller hur länge har du haft henne nu? Kanske är att hon behöver vänja sig lite vid det nya bara (:.



Vill fortfarande komma till dig o hälsa på. Vi håller på att handikappanpassar vårat hus. Det är färdigt till midsommar. Vill du komma hem till mig i sommar? Det hade varit jättekul.

Kram!



2010-05-14 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0