Dagens Modetips o lite babbel

Idag har jag inte gjort så värst mycket, men har tänkt att åka iväg lite senare, ska åka förbi mediamarkt och kanske hitta ett bra spel som jag kan ha lite skojj med. Idag är Ida frisk från migränen, skönt för henne!
Det kan inte vara roligt, jag har aldrig haft det själv, men jag kan tänka mig! Just nu känner jag mig lite varm, får nog ta och öppna ett fönster.

Dagens outfit:

Skjorta från JC
Långt linne från GinaTricot
Leggins från HM
& Converse

Om 3veckor åker jag till Göteborg för att träna på move and walk för att framförallt bli starkare i benen, antagligen kommer jag ta med min dator så jag kommer fortfarande att blogga. Det skulle bli ganska långt uppehåll annars :)

Modetips:

699:- från bubbleroom

Kommentarer
Postat av: Maria S

Hej Amanda! Maria här :) Vad roligt att du har ridit! Har du fått en anpassad sadel nu eller gick det bra med vanlig?

Ha det toppen!

Kramar//Maria

2010-05-27 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0