Helg

Nu är det helg igen, den här helgen är det dags att åka ut till Pappa, jag åker ut så att jag är där till klockan sex.
Efter jag har skrivit det här ska jag nog ta en dricka för jag har nog inte druckit tillräckligt, har lite ont i huvudet, inte för att det är så intressant för er men som jag brukar säga intresse bussen åkte just förbi & tuta två gånger.
Vad jag ska göra i helgen vet jag inte riktigt, det beror på vädret, det ända jag vet är att Ida ska jobba :)

Här kommer en Dagens:




Jeans skjorta från GinaTricot
T-shirt från Monki
Jeans leggins från Cubus
& Converse skor

Modetips!

T-shirt från Monki 150:-

Ha en trevlig helg & proppa i er mycket chips!!
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå har du inga andra skor än dina vita Converse, dags att tjacka nya skor snart va...

2010-05-28 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0