Hos pappa...

Hej hej först lite modetips medans jag kommer ihåg vad kläderna kostar eftersom att jag inte hade nåt papper att skriva på:


 2195 Kr


 399 kr

599 kr

 129 kr

 

Kläderna har jag hittat på Nellys hemsida, inte så ovanligt haha....

Nyss har vi sett på filmen Avatar. Tessan och jag vill också ha en varsin drake att flyga på, så fort det har slutat regna ska vi bege oss in i skogen här bredvid pappas hus och leta reda på en varsin hahahaha!! Avatar är en riktigt bra film. Nu har vi dessutom fått reda på att det kommer en uppföljare, vissa delar utav den filmen ska tydligen utspela sig under vattnet. VI LÄNGTAR!!!!!

Förutom det så har jag även satt lite tacos i halsen idag, då var jag fortfarande kvar hemma. tack vare mammas heimlich-manöver så överlevde jag det också.

Imorgon ska jag upp till min älskade häst igen och Tessan ska få träffa henne för första gången :) Jag ska gå igenom lite regler med Tessan innan vi åker dit, tar det med henne på bilresan dit.

Slänger upp en bild på Avatar också:



Dagens outfit:
MJ-linnet
Skjorta från Myrorna
Leggings från H&M
Skor mina gråa sneakers


Ha det bra och en fortsatt trevlig kväll kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0