släktbesök

I dag har vi haft besök av morbror, moster och min ena kusin. det var trevligt men nu har jag både ont i huvudet och ryggen.  vilket är priset man får ta. annars i dag har jag sett på Den oändliga historien på Blueray och spelat dator. jag har tyvärr inte hunnit ta något kort i dag på min outfit. men jag hoppas att det går bra att jag förklarar istället: Lappade jeans från Monkey, pufftröja från ginatricot, sneakers från Din Sko. i veckan som kommer släpps ett till The Sims 3 expansionspaket. hoppas att jag kommer ha pengar att köpa den. När jag kan köpa kläder igen kommer mina inköp att vara; en kortare rödrandig tröja från Ginatricot plus en kavaj med grått mystyg som är blå och vitrandig innuti. Den är lite längre. också från Ginatricot. kavajen kostar 400 kr och tröjan kostar 149 kr.


Ha det bra

Kram
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0