Snabbt

Idag blir det ett snabbt inlägg, hinner inte så mycket mer. Idag har jag varit i stallet och Vild Vittra har varit jätte snäll idag :) Nu ska snart Stina åka buss hem så jag måste skynda mig, jag tror att det är nåt bra på tv, vi ska ju äta grillat idag det blir GOTT!!
Lite bilder ifrån stallet:


Hon är ju så söt!!

Dagens outfit:

Kavaj från Gina Tricot
MJ t-shirt från skivlagret
Jeans shorts från Gina Tricot
Sneakers från Din sko

Gårdagens outfit:

Linne med peacetecken format av blommor Gina tricot
Jeans shorts från Gina tricot
Samma skor som idag

 Modetips
det ska vara mycket krusidulligt just nu. vilket jag inte är särskilt mycket för. Annars är modet som förut.
Ha det bra
kram Amanda


Kommentarer
Postat av: ottilia

gillar din blogg :D



(det är superbra program på tv idag! ugly betty, desperet housewives OCH cougar town! lovely :D)

2010-05-25 @ 19:47:22
URL: http://alltidottilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0