kristi flygare

Här är en till video som visar MJ som pappa




så fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i dag ska jag till stallet. men först ska jag lägga mig och vila ryggen ett tag, så jag kan göra ett bra jobb i stallet. eftersom det är ganska tidigt än på dan så har jag inte hunnit göra så mycket. det som händer i dag annars är att min äldsta bror Simon kommer och hälsar på. eftersom han studerar i Helsingborg. Vi får väll se vad jag gör mer. har ingen assistent på fyra dagar.

Dagens outfit

jeansskjorta från Gina tricot, längre linne från Gina tricot, leggings från Willys, converse skor

modetips nelly
 
159 kr


1149 kr

här är lite bilder på min baby, Vild Vittra






Ha det bra
Kram amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0