Vilda

I dag var Vild Vittra väldigt, väldigt nervös. det är inte konstigt egentligen det är bara tredje dan i stallet. men hon blev lite lugnare efter hand. råkade även sparka mig lite på mitt ena smalben. det var inte hennes mening men hon var så nervös och råkade sparka till mig. här kommer lite bilder på henne som är tagna i dag.







Mammas älskling!!!!

 

Ida skulle ha gått bredvid i dag men hon är fortfarende inte bra. Hoppas hon mår bättre snart. jag önskar henne det.

dagens outfit


jeansjacka Ginatricot, puffärmströja BikBok, Jenasshorts BikBok, strumpbyxor Willys, solglasögon Cubus, skor Converse



Mitt modetips för i dag är att gå till BikBok och köpa en puffärmströja. dom är både fina och ganska billiga.


Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: emma=)

hur många läsare har du?=)

2010-05-04 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0