Hhhhhhhhhhhhhhh! Hot dog

Idag är det riktigt varmt. Jag ska nog lägga mig ute ett tag för jag håller på att dö av värmeslag här inne. En riktig hot dog! hihihi. Igår kom jag hem sent så jag brydde mig inte om att skriva då för jag tror inte att någon kollar på datorn så sent. Fast jag kan ju ha fel. Vi var nämligen hos Fanny och Annelie på deras kolonilott. Tog lite bilder under kvällen. Tyvärr är inte jag med på några bilder eftersom jag agerade papparazzi.

fanny



stina citat "Ta inte kort när jag äter!"


Anette


Min bror Simon citat "Stör inte, jag sover!"

gårdagens outfit




Klänning från Nelly.com
Leggins från Willys 
Converse

Dagens outfit har jag inte tagit kort på för jag tappade ketchup på shortsen.
Men det är trasiga shorts från Cubus och puffärmströja med blommor från Bikbok.

Jag vill tacka Annelie och Fanny för igår. För god mat och en trevlig kväll.

mode nelly



599 kr                                                             449 kr

kram amanda

Kommentarer
Postat av: julia

hej, om du vill ha bilden så är det bara att säga till :)

2010-06-07 @ 17:17:11
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0