smultronstället

I dag var hela klassen på Smultronstället vilket var väldigt smidigt för mej eftersom jag bor bara några kvarter bort. så det räcker med en liten promenad så var jag där. Allihopa inlusive jag själv gick in på deras servering. för deras stora glassars skull. tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette men jag köpte en med polkaströssel, grädde, polkaglasskulor, mjukglass och polkagodis
nu ska jag berätta något som aldrig har hänt förut. vi satt utanför för att vänta på några eftersläntare som det alltid blir vid sådanahär  tillfällen. då det kom fram en tjej och undrade om jag hette amanda. jag sade förvånat jaa. amandahellbergsmode? sa hon. jag svarade återigen, jaaa, kan jag få ta kort med dig? sa hon. ja visst självklart sa jag. så vi gick iväg för att ta kort med hennes kamera. jag hoppas att kortet blev bra och att hon blev nöjd och att hon får en fortsatt trevlig kväll. det är väldigt roligt när något sånmt här händer. för att man vet att det man gör är uppskatat.
jag var även i stallet i dag. det gick bra. jag tog även några bilder. här kommer en av dom.




dagens outfit

fejkskinnjacka från Cubus, tröja från Bik Bok, leggings från Cubus och skor converse

modetips från Monkeys


Tröja 350:-

Tröja 175:- (rea)










ha det bra
kram  Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0