Fika med farmor

Idag har farmor varit här och fikat, det är så roligt varje gång hon kommer för hon säger så roliga saker och pratar om allt och inget. Jag fick 700 spänn av henne och känner jag mig själv rätt kommer de snart att vara upphandlade. Tack så jätte mycket för det farmor.

Farmor är väldigt fascinerad av tekniken och hur bilden på henne kan komma upp på datorn så snabbt.
PUSS FARMOR

Idag fick jag också paket av två av mina assistenter som hade gått ihop och köpt mig en Converse väska, väldigt snygg tycker jag. Tack så mycket både Linda och Stina för er fina present :)

Dagens outfit:

Allt från Gina Tricot och Converse skor :)

Lady ville också vara med på ett kort:


Hinner bara med ett modetips idag och det är en festklänning och den kommer från Nelly. Om man vill ha den till vardags kan man tex. ha ett svart linne under.

Klänning, Elise Ryan, 549:- 

Många kramar
Amanda

Kommentarer
Postat av: anonym

grattis i efterskott :D men hur många läsare har du i veckan ?

2010-04-05 @ 18:32:09
Postat av: Maria

Hej Amanda!



Grattis i efterskott!! Lite sent men ändå :)Och grattis till din fina present :) Jag hade varit helt i det blå om jag var du nu :) Massa kramar//Maria

2010-04-05 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0