Födelsedagsfika med Fanny

Idag har Fanny varit här och firat mej. Rolig som hon är så hittade hon på ett litet skämt åt mej, men innan ni får se vad det var måste jag berätta historian bakom:
Vi var hemma hos Fanny och skulle sy kläder för länge sen och det var bara vi två och våra assistenter hemma, vi satt där och började prata. Vi var lite flamsiga den dagen så då började vi prata om sex och sånt och att jag skulle ha stringtrosor på mej, så hennes skämt var:

Fina va? =) =) =) =) =) =)

Här kommer lite bilder från förmiddagen:

Här är Fanny och hennes assistent Linsan.

Här är Linsan som övar sej för o bli känd och fotad av papparazis
Poserna blir bara värre och värre...


Här är jag, Fanny och Linsan som tar en promenad med våra hundar

Jag fick även seriösa paket av Fanny. En spets-BH och en stor randig pastell-tröja från Monki.
Tack så jättemycket för det Fanny!
Det var jätteroligt att dom var här och firade mej!

Nu till dagens outfit:




Fejk-skinnjacka från Cubus, Linne från Gina tricot, Jeans-shorts från Cubus, leggins från HM. Skor Converse

Nu dagens modetips, den här gången från Monki, idag är det jeans som är överhängande.


Jeans-shorts 250 :-


Jeans 350:-


Jeansjacka 500:-

Som jag sa var det mycket jeans idag.


Ni undrar över lite saker så jag ska svara:
Först hur många som läser min blogg i snitt.
Det är blandat, just nu ligger det på mellan 30-60 personer om dagen men jag har varit uppe flera TUSEN, så det verkar variera!

Andra fråga är om det är svårt för mej att rida med mitt handikapp.
Nej det är inte så svårt, visst behöver jag lite hjälp upp och ner på hästen men det finns både bra hjälpmedel och jag har bra assistenter...


Ha det bra, hörs imorgon
Kram Amanda.

Kommentarer
Postat av: Stina

Snygga trosor darling :) :)

2010-04-08 @ 09:19:08
Postat av: Stephanie

Hahah! Så roligt att hon hade sytt ett par till dig också! :) De var riktigt fina ;D

2010-04-11 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0