Idag bär det av mot stan..

Eftersom det är så tidigt på dan än har jag inte hunnit göra något speciellt men planen är att åka till stan och handla lite kläder för pengarna jag har kvar.
Efter det ska jag till Fanny ...ja det är dagen i förskott!

dagens outfit:





tröjan som jag fick av Fanny i går är från Monki
Jeansshorts från Cubus
Legging från H&M
Det syns inte men har gråa converseliknande skor på :)


Lite Modetips:

 
Randig kort tröja 199kr                Nätlinne 129kr
                                                  Kanske inte riktigt nått jag skulle
                                                  ha på mig men det är inne just nu
                                                  smaken är som baken ;)

 
        Grå tröja 349kr                    Denna tröjan är för en god sak!
                                                  Den är ganska dyr 499kr men 
                                                  allt överskott går till Unicef
                                                  så köp den i massor :)

Det var allt för nu kanske kommer tillbaka lite senare idag

kram
Amanda


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tröjan blev ju superfin på dej! Passade BH:n oxå?!

Kram

2010-04-08 @ 19:22:40
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0