Mammas födelsedag :)

Idag fyller mamma år, många grattiskramar till henne!!!

Efter skolan idag så åkte Tessan och jag och käka glass på halvars :)
Haha måste berätta en liten rolig sak: Vi satt på Halvars och jag käkade mjukglass i bägare, tittade bort en sekund och när jag skulle äta lite från glassen så var den mystiskt borta!! Fattade ingenting??? Hallå, vart tog den vägen liksom???? Så jag frågade Tessan, misstänkte för en sekund att hon snott den... Och hon bara: Men hallå... Lyft på servetten så kanske du hittar den...
Hahaha jag hade råkat lägga servetten över utan att jag hade märkt det själv ;)

Sen åkte vi hem och Inger en vän till familjen kom och överraskade oss och hälsade på. Det är alltid trevligt när hon kommer, hon är så glad och snäll!

Tyvärr så vill inte kameran samarbeta idag så det blir ingen Dagens outfit men jag lägger ut lite andra snygga grejer som jag hittat på nätet.

Beskrivning på vad jag har på mig idag:

* Min nya pastellfärgade tröja från Monki
* Gråa Jeansleggings från Cubus
* Svart kavaj från Gina Tricot
* Mina vita Converse


 Converse 999 kr

 Converse 899 kr

Hilfiger 599 kr

 Hilfiger 899 kr

 Shorts 499 kr

Samtliga av dom här skorna och kläderna kommer från Nellys Hemsida :)


Ha det så bra, ät så mycket glass ni orkar!! Men spara lite till mig!!!!!!!!! ;) Kram Amanda






Kommentarer
Postat av: Becca

Glass som är så gott!! :-)

2010-04-17 @ 14:11:59
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0