Släkten är på väg

hann tyvärr inte skriva mer igen hade för mkt att styra med hos familjen Andersson. Men idag ska jag hinna med lite modetips släkten som kommer för att fira mig och bror kommer inte fören om 1 1/2 timme.  Inlägget beräknas inte ta mer än en halvtimme :) så jag hinner vila ryggen lite imellan så jag hinner vara så social som möjligt.

Veronica jag Putte och deras barn var och åt på kockens idag nästan precis innan jag blev hämtad av Linda. Jag åt en liten meny med det menas hamburgare mellan pomme och läsk! Nyttigt värre men gott! Efter det tog vi en glass. Dom är alltid så snälla mot mig när jag är där.

Dagens outfit blir min favvo klänning som jag brukar ha till finare tillställningar.Anledningen till att jag oftast har den på mig är att det inte finns så många snygga klänningar i min garderob. Många av dom jag har är gamla och köper sällan någon ny.







Klänning från Nelly.com
Strumpbyxor från H&M
skor från "Din sko"

Äntligen lommer lite mode tips från bubbelroom.se




299 kronor


599 kronor



199kr



599 kronor


Det var tipsen för dagen

Ha det jättebra så ses vi i morgon

OCH DÅ ÄR JAG 15ÅR!!!!

kram Amnada

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på födelsedagen :)

2010-04-02 @ 23:59:12
Postat av: Veronica

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-03 @ 16:15:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0