Vildvittras första saker från mig!

Idag har jag först varit på Sittgruppen och fick hjälp att fixat lite rullstolen inkl luft i däcken haha
Det skulle visst vara minst 5kg i jag hade typ 5gram ;)
det gör att det nu är  mycket lättare att köra stolen vilket är väldigt skönt. Man slipper ta i från tårna.

efter det tog jag en sväng till Hööks för att köpa lite saker till Vittra både saker jag behöver och saker som jag mer bara vill ha! Jag bestämde mig för att hon skulle bli en lila ponny ;)

Detta blev det..

En pastell lila grimma med                  Lila ridstrumpor  och                   Pastell lila schabrak
grått grimskaft                                   Körtömmar

    

Det var lite som hänt idag. Läääängtar verkligen till 1maj Då kommer hon!!!!

Kunde få över lite mer bilder på henne från mammas sida
 



Nu till dagens outfit





Skjorta second hand (Myrorna) ;)
Linne Gina Tricot
Jeansshorts från Cubus
Leggins från Lindex
Converse skor

Dagens modetips: det blir mkt spets i vår och bh:n ska gärna synas lite under tröjan/linnet. Gärna spets bh!
Resten av mina födelsedagspengar kommer gå till att utöka klädförådet. Nått som passar mitt modetips.

Ha en bra kväll

Kram Amanda

Ps Här är min knäppa pappa som vill leka lite.. hahaha


Kommentarer
Postat av: erika

Knäppa pappor är bäst! Coolt med häst :D

2010-04-06 @ 19:28:29
Postat av: johanna (:

Amandaaa! vad söt Vildvittra är! Jag vill komma o hälsa på snart juu :p . Vilken vecka passar dig bra? (:

Du kan svara på mejlen om du vill !

KRAM (:

2010-04-12 @ 15:54:51
URL: http://flummtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0