Löshoppning

Idag har jag löshoppat vild vittra och det gick jätte bra. Hon var jätte duktig, löshoppningen bestod utav först tre studs som sedan fortsatte fram till ett räcke. Idag mår jag inte så jätte bra, det handlar lite om mitt handikapp och komplikationer omkring det. Vet inte riktigt hur mycket jag kan skriva om det pga massvis med orsaker. Vi får se.

Som ni vet så älskar jag barn, och idag när jag var i stallet kom det två barn för att hälsa på. Dom gav hästarna godis, dom var väldigt söta. Dom frågade frågor till mig om vittra och om de fick klappa henne. Hon skulle nog viljat säga tack till dom om hon hade kunnat prata.


Dagens outfit:
Svart kavaj  från ginatricot
Hemma gjort MJ linne
Strumpbyxor från willys
Converse skor

Mode tips från nelly.se



299:-


349:-

349:-                                                                 


Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0