fyra dagar kvar till julafton

Jag har inte skrivit på ett tag på grund av olika saker. men i morgon är det sista dan innan skolavslutningen och jag ska gå på stan. det ska bli kul. har aldrig sett så mycket snö som ligger på backen nu.  det är hopplöst att ta sig fram med rullstolen. i dag på väg upp till stallet fick jag ta med mig en snöskyffel och skyffla bort snön för att jag överhuvudtaget skulle kunna åka med rullstolen. men jag älskar snö ändå.

dagens outfit: svart linne med vitt tryck från Gina Tricot. svart kavaj från Gina Tricot. grå jeansleggings från Cubus, stövelkängor från Din Sko

modetips; mycket, mycket spets och volanger och djurmönstrat. storblommigt också

ha det bra
kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0