Grattis!!!!

Först vill jag säga grattis till killen i mitt liv som fyllde år igår 33 år :O)



anledningen till att jag inte hann blogga igår var att jag först var och bada och sen var på konsert med Calle Kristiansson (ni vet han från idol...)

Ett videoklipp med en av hans egna låtar


Att se honom var en chansning men det var över förväntan. Tyvärr har jag lite extra ont i ryggen idag.

Nu till dagens outfit





Klänningen från Nelly

Rosetten Nelly

skorna Din Sko

och strumpbyxorna H&M



Något man spår ska bli modert framöver är randigt men på längden fast troligtvis kommer det fortsätta vara inne med vågräta ränder oxå men mest på längden
Något söm säkert oxå kommer hållas i sig är fejkpäls av alla de sorter och kavajer. Själv ska jag köpa en oversize kavaj som är väldigt inne nu
På skofronten håller klackarna i och ligger högt på listan.
Nu blev det lite mode tips oxå
Ha en fortsatt trevlig kväll, kör försiktigt i snöovädret

Kraaam
Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

KUL med konsert! =)!

Grattis till Ola då

2010-02-21 @ 12:06:37
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Yenni

Riktigt söt klänning. Passar dig jättefint :)

2010-02-21 @ 12:30:56
URL: http://yennis.blogg.se/
Postat av: erika

Skitsnygg klänning!!!

Tråkigt med ryggen :(

2010-02-21 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0