Hej på er :o)

Har varit uppe ganska mycket i dag. Får ont i ryggen men det är ju bra att sitta uppe.

Dagens outfit



jeans jacka från GinaTricot, tunika från GeKås, lackleggings från GinaTricot, skor från Din Sko

Här är lite kläder från min privata garderob.

 
kortbyxor från ginatricot



tunika/klänning från ginatricot



fuskpälsväst från BikBok



stickad tröja från Cubus



paljettkavaj från BikBok



stickad tunika från Nelly



kort jacka från HM



Lite av det här har ni säkert sett förut. Men jag ska lägga ut mera i morgon. Nu har jag tyvärr så ont i ryggen att jag måste lägga mig. Men i morgon blir det mer.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Allt är jättefint! Du har en fin blogg, massa snygga klädtips! :)

Hoppas du mår bättre i ryggen snart!

2010-02-18 @ 21:57:36
URL: http://palmgrensofia.blogg.se/
Postat av: Erika

Fina kläder! Gillar speciellt den guldiga tunikan från Gina tricot :D Den matchar nog fint med din hårfärg också!



Hoppas också att du mår bättre i ryggen snart!

Kram

2010-02-19 @ 10:02:09
Postat av: natalie

Åh massor av kläder som jag skulle vilja ha :D

2010-02-19 @ 10:45:44
Postat av: ailin

Din blogg är bääst , du är sjukt sööt också ;)

2010-02-19 @ 14:04:55
Postat av: Anonym

Snyggt!

2010-02-19 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0