Saknat mej...?

Dagens outfit:






Jeansskjorta från Gina tricot, vit T-shirt från HM, svarta jeansleggins från Gina Trico, skor convers.

Som ni vet så är det fredag idag och som jag skrivit innan åker jag ju alltid och badar på fredagar (detta är oxå anledningen till att jag inte sminkat mej idag).
Här är en bild på mej med bikini innan träning OBS! jag har bikinitrosor på mej!!!



Här är jag och min roliga, knäppa assistent som poserar framför kameran, visst är hon snygg...?


Min andra assistent fotograferade och så här går det när man tror man stänger av kameran men i själva verket tar kort... :)





Efter 35-gradigt vatten måste man alltid ta något att dricka och äta, detta blev dagens val:




När jag var på väg hem i bilen upptäckte jag utanför mina grannars hus denna vackra skapelse:

Det enda som saknas är en solstol, parasoll och en härlig drink.


Här kommer några klädtips från Nelly och Lindex
     
Från Nelly Topp: 229:-, Nitskor 399:-, djurmönsterskor 149:-
     
Från Lindex Kavaj 399:-, Skinnjacka 499:-

Ses imorgon.
Kram Amanda




Kommentarer
Postat av: My

Fin bikini! :)

2010-02-26 @ 20:39:08
URL: http://mystrand.blogspot.com
Postat av: Benita

klackarna med nitar var grymt snygga vill ha

2010-02-26 @ 22:32:17
Postat av: v

du är så fin! älskar ditt hår ^^

2010-02-26 @ 23:47:15
Postat av: Emma

Hej, jag undrar vad du går i för skola, går du i special skola eller går du i en vanlig skola?=)

jätte fin blogg! =D

2010-02-27 @ 17:19:52
Postat av: Hemligt

Shjysst Amanda, jätte shjysst verkligen!//Hon med Vit, gröna, svarta bikinitrosor :)

2010-02-27 @ 18:17:21
Postat av: NORA

Hej Amanda jag hittade din blogg idag och jag tycker att du är en jätte kul och fin tjej

2010-08-15 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0