skola

fick en fråga på en kommentar som jag tror att kanske många funderar över. frågan var om jag gick i vanlig skola eller i en specialklass. jag går i en vanlig skola med en elevassistent som mest sitter vid sidan om. men hon finns där om jag behöver hjälp.  hoppas ni tyckte att det var ett bra svar och att ni är nöjda.

här kommer dagens klädtips. alla är från ELLOS


  299 kr                                             

149 kr


179 kr

500 kr

149 kr

gillar overallen och blommiga linnet mest. kanske köper jag det någon gång i framtiden. just nu har jag inga pengar, bankrutt efter helgens utsvävningar.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Elin Grindemyr

Hej Amanda!

Mamma gav mig adressen till din fina blogg!

Min mamma Lena och din mamma är ju kompisar.

Nu ska ja fortsätta att följa dina fina modeinlägg :)

Kram Elin Grindemyr

2010-03-01 @ 10:02:41
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0