Jippi!! Redan reklam för Breaking Dawn!!! :)

Hoppas ni mår bra. Jag är väldigt glad. Jag upptäckte nämligen imorse när jag sökte på namnet Renesmee (för jag vill att mitt ena barn ska heta det) att det redan finns reklambilder för Breaking Dawn/Twilight. Så nu vet jag hur Renesmee kommer se ut i filmen, Bella och Edwards dotter.






Åh!! Det här blir kul! Nu är jag jättespänd på fyran!! :)


Jag har också varit i stallet. Har longerat Vildvittra jättetrött! :P
Här kommer lite bilder








visst är Vildvittra söt! 
Anette också som fick duvkiss på sig på logen när jag gjorde höpåsar. jag tror inte hon vill vara på logen längre. hi, hi




Dagens outfit

solglasögon från Cubus, jeansskjorta från GinaTricot, strumpbyxor från Willys. skor från HM


Modetips nelly.com

299:-

Ha det bra
Kram Amanda
längtar till Breaking dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0