Payback-time.....

Hej på er!! Hoppas ni mår bra! Först idag känner jag igen Göteborgs-vädret, regnar mest hela tiden och inatt åskade & blixtrade det. Igår var jag och Tessan på bio och såg Eclipse Twiligt (andra gången för mig) Det är inte bara jag som tycker att Jasper är jävligt snygg i Eclipse- riktigt ögongodis ;) Najs!!!!



Bilderna är på Jasper och Ben Barnes, jag tycker att dom är lika snygga, vad tycker ni? Rösta gärna!!! Jag tycker att dom är lika frestande ögongodis båda två!!!


Idag kommer det inte hända så mycket, jag ska kanske spela lite dator, ringa till Johanna... Thats my day, ska inte göra så mycket mer...

Här kommer en bild på dagens outfit:







Tessan kände för att sparka mig på käften men som tur är så är ju hennes ben både korta och tjocka ;)
Nae vars jag bara skoja, hon är sååååå fin så!

Outfit:
*Djurmönstrad tubkjol från Gina Tricot
*Hemmagjort egentryckt MJ-linne
*Leggings från Willys
*Converse skor

Här kommer några mode-tips från Nelly.se

159 Kr

379 Kr

Nu ska vi fortsätta med våran två-manna orkester, vi visslar ju som gudar ;) och vår första skiva ska få namnet Tess & Amanda Kombo- de visslande gudarna ;)

Ha det bra! Kram Amanda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0