Bilder från studenten

Efterson det är ganska många bilder som jag lska ägga upp så måste jag organisera det här lite grann,
så därför skriver jag 2 inlägg idag, börjar med studenten och släkten på mammas sida.




min kusin Jonna har just sprungit ut


släktens lilla söta baby. jag älskar barn!

det märks va? så söt!!!


Marlene mamma till underverket, Alex och Mathias stolta morbröder
 
Igen


och igen, hum undrar varför?

Mathias och Simon

ett skämt för min kusin Jonna som var rädd för kottar när hon var liten

jag och en baby, ovanligt,

Jonna skålar


här är mitt champange glas inte min största favorit

Simon och min andra kusin Kim sitter och pratar

Jonna mår gott och dricker cider i sin fina studentmössa och klänning

en väldigt charmerande bild på min moster Roce:)

Morbror Stefan ler framför kameran i en riktig närbild

Alex och Mathias sitter och käkar tillsammans med oss andra


pappa leker cirkus

pappa letar efter näshår

i nästa inlägg kommer några Stockholmsbilder, några catwalkbilder och självklart outfit bilder och modetips

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0