Krångel med youtube

Idaag tänkte jag faktiskt lägga upp videon ifrån stockholm men tror ni inte då att Youtube krånglar då. Joho då, det har bestämt sig för att krångla så tyvärr kan jag inte ge er någon video idag heller.

Imorgon ska jag åka till götebrog som betyder att jag tar med mig min nya dator och videon från stolckholm ligger på min gamla så det dröjer minst fem dagar innan dom kommer ut om jag inte hinner innan jag åker i morgon. Annars då,jag har gjort klart texten till MJ årsdag nu ska jag bara skriva rent den för just nu är det massvis med kludder. Stracks ska jag börja packa  inför i morgon.

Dagens outfit:



MJ jacka - HM
Randig tröja  - JC
Jeans leggings - Ginatricot

Modetips från monki
250 kr
250 kr

250 kr

25o kr

ha det bra kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för krya på dej hälsningen, kan behövas för Lithea smittade ner resten av familjen oxå.

Trevlig resa till Göteborg, ses om ett par veckor!

2010-06-20 @ 13:26:40
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0