Shopping i Göteborg

Idag har jag först tränat från 9-13, tog lite bilder på Stina och mig i pausen under träningen.

Har gått för första gången sen jag fick min scolios med hjälp av en ribbstol på hjul, 10 STEG! Våran tränare för i år är engelskspråkig ganska färsk från USA där hon jobbat som konduktor men kommer ursprunligen från Ungern. Efter träningen har jag och Fanny gått på stan. Vi gick in på Carlings och shoppade kläder. Det va en bra affär eftersom att de hade tänkt till och hade hiss ner till affären plus att personalen va väldigt trevlig också hade de ju snygga kläder.

Igår tog jag en fika med min kompis Skrattmåsen, ett smeknamn hon fått utav mej. Det va väldigt roligt eftersom att vi inte setts på ett år, när jag var här och tränade förra gången. Smeknamnet skrattmåsen har hon fått eftersom att hon ofta skrattar och är väldigt glad, vilket är mycket roligt eftersom jag är så själv.

Dagen innan det va jag, mamma, Stina, Fanny, Karin och Fannys mamma på Ullared. Jag älskar att gå på Ullared eftersom att det finns så mycket, det är billigt vilket gör att man kan shoppa mycket. Jag tog även lite bilder då.




Karin vrider till ansiktet

Jag och Stina på väg hem från Ullared

Dagens outfit har jag ingen bild på men jag förklarar
Svart kavaj från Gina Tricot
Svart-/ vitrandig tröja från Gina Tricot
Ljusblå jeansleggings från Cubus
Vita Converse

Dagens modetips; korta tröjor (typ magtröjor), fortfarande pastell färgerna, mycket jeans, blommigt och pricikgt

Det var allt för idag, nu ska jag gå och käka.
Kram Amanda

Jag vill också hälsa så mycket till Linda och Stefan och säga att jag är jätte glad för deras skull och att dom har fått en jätte söt liten flicka. Och jag önskar Linda, Stefan och Felicia all lycka, hoppas att jag snart får träffa Felicia saknar dig Linda, kram från mej till er alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0