Stockholm

Idag har det blivit mycket bilfärd som har varit rätt påfrestande för ryggen eftersom det hände
en liten olycka igår när jag vred till ryggen. Så nu har jag dubbel värk. Ooops!
Idag har jag testat klänningen som jag ska ha på catwalken imorgon.
Den är vit med svarta detaljer och blommor. Ni får se imorgon :)
Imorgon ska jag också försöka shoppa lite, nu när jag är i Stockholm.
Ovanligt att jag shoppar va? Eller inte! :)
De var iallafall jättesnälla på Funkisbyrån så jag tror det kommer gå jättebra imorgon.
Så tack till dem!
Jag tror det kommer lite publik från en avlägsen del av släkten. Det ska bli jättetrevligt och
jag hoppas att de kommer tycka om det.

Nu ska vi fortsätta svullandet med lite godis och chips.

just det, jag höll ju på att glömma dagens outfit!
Hatt, Carlings
Blå/grön rutig skjorta, Myrorna
Jeansleggings, Cubus
Vit t-shirt, Gina Tricot
Kilklackskor, Din Sko
Skrynklig fejkskinn jacka, Cubus

Här är lite bilder från idag
 
Jag på gatorna i Stockholm. Titta! Jag har till och med tagit av hatten för er.



Jag posar framför hotellet.



Ida och jag utanför hotellet.



Ida och jag posar tillsammans framför kameran. Visst är vi snygga?! :)



Dagens modetips är från Nelly.com
         
                         79 kr                                          399 kr



Ha det jättebra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0