Bad idag

I dag har jag badat igen det gick bra fast nu är jag trött i ryggern och har ont i huvudet. vilket inte är så konstigt när det är 35 grader i vattnet. Så efter att jag skrivit det här inlägget och gjort det jag ska har jag tänkt att jag ska gå och vila och se någon bra film. Senare i kväll ska jag se på Lets dance, äta godis och chips och dricka läsk. 

 I morgon ska jag gå på en modemässa på Stadium arena i Norrköping. Det ska bli kul. kommer ta några bilder och berätta om den i morgon. Jag läste en modetidning i dag  och såg vårens hetaste trender. Jättekorta jeansshorts gärna med leggings eller någonting under. Kanske machat med djurmönstarad tröja. Jeans i största allmänhet blir det mycket av. Nitskärpen får vi lägga in i skåpen och vänta tills nästa gång det blir modernt igen. Färgglada färger pastell och blått men även grönt till exempel. Långa och korta klänningar höga kilklackar är en del av de trender som är hetast inför våren. 
 
dagens outfit





jeansleggings från Cubus, Michael Jacksson inspirerad jacka från HM, vit T-shirt från Cubus, kilklackskor från Din sko.

Det var allt för i dag. Ha det så bra

Många kramar Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0