Habilitering i dag!

Dagen började med skola och genrep på teatern inför morgondagens premiär. efter det åkte jag direkt till habiliteringen där jag träffade en sjukgymnast. Det gick bra jag fick testa en ny träningsmaskin som gör att benen får bättre blogcirkulation. Maskinen hade som cykelpedaler på varje sida som man fick jóbba med benen för att få runt, den har lite självgående kraft efter som den även kan användas av dom med mkt spastiskitet- Man fick inte ta i för kung och fosterland för då trodde maskinen att man blev spastisk (vilket jag inte är) så den gyllene medelvägen var bäst!

Efter det fick jag fylla i ett sorts formulär som man gör vart tredje år när man har en cp-skada. Där ställs frågor om allt möjlligt om tex hur man mår och sånt.

Nu har jag äntligen lyckats hitta ett sätt att lyckas vända mina filmklipp från modevisningen där finns både mode för killar tjejer och hår.  Så titta och njut. ´Har lagt in lite snygga övergångar mellan klippen så ni ser när man byter designer.





Nu till dagens outfit





Skjorta är second hand från Myrorna
Eget disignat Michael Jackson linne, samma som i förrgår
Lackleggings från Gina
(fel skor upps!) Hade planerat converse men det blev mina vanliga svarta m kilklack från Din Sko så kan det gå! haha


Ha det bra

kram Amanda

Kommentarer
Postat av: erika

Hej hej! Vilket bra fynd från Myrorna, ibland har man tur där :) Jag har också sånna leggins! Jättesnygga såklart ;D

2010-03-30 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0