Habilitering

Ursäkta att jag skriver så sent i dag. Men jag har inte haft tid för att jag har varit på habiliteringen hela eftermiddagen. Habiliteringen är något som man besöker ganska ofta när man sitter i rullstol. Det är inte mitt favoritställe på jorden, men det går bra ändå. Där var jag ungefär tre timmar. det är dom och hjälpmedelscentrum som ser till att hjälpmedlen funkar. Efter det har jag sett ganska mycket på TV. I dag är det lite program som jag vill se.

Dagens outfit





jeansskjorta från Ginatricot, håliga jeansshorts från Cubus, leggings från HM, svart T-shirt från Cubus skor converse.
Dom som tar mina outfitsbilder är oftast mina assistenter. En eloge till dom!


Här är dagens modetips


545 kr


1045 kr


695 kr


                                      239 kr  


Det var allt. Ha en fortsatt bra kväll så ses vi i morgon, tidigare förhoppningsvis.

Kram Amanda  

                                        

Kommentarer
Postat av: David

Hejdär, jeansskjorta på både killar och tjejjer är så himla snygg, riktigt vår känsla i dom=)

2010-03-21 @ 19:19:01
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0