Hårmodet 2010

Surfade runt lite och för ovanlighetens skull tänkte jag ta upp hårmodet som gäller i år för både killar och tjejer. Hittade några snygga trendiga frisyrer av dom alla är det här min favorit
Nej jag bara skoja, det va den roligaste frisyr på länge. Här kommer de riktiga bilderna jag börjar med killfrisyrerna.

Verkar vara ganska mycket kort i år, dom här är riktigt snygga.

Här är tjej frisyrerna. 


Som jag skrev innan är det ganska mycket kort som är trendigt just nu även för tjejer men också: flätor, strama och rufsiga knutar, rosetter, rufsigt hår allmänt men även lockar. Här är en bra länk där man kan läsa mer om vårens trender när det gäller hår för tjejer:http://www.dn.se/livsstil/trend/harvaren-2010-1.1020743

Här är dagens outfit

Skinjacka (fake), Cubus
Linne, Gina Tricot
Bälte, Nelly
Tubkjol, Gina Tricot
Lackleggings, Gina Tricot
Och till det hade jag mina vita converse.

Och här är dagens frisyr.

Ha det så bra så ses vi imorgon, kram Amanda


Kommentarer
Postat av: David

Hejdär:)



Gillar din frisyr! (Y)



Hur mår du annars:)?

2010-03-01 @ 20:37:37
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygg outfit!! Och frisyr såklart :D

2010-03-01 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0