Helg i Östra Ryd

Nu är jag hemma igen från pappa. Har sett New moon tre gånger den här helgen. Jättebra! Som jag skrev igår så kommer lite bilder på mitt nytapetserade rum. Själklart ska ni få en glimt av den gamla fula tapeten också :)

 Det ni ser längst ner är en liten strimma av den gamla tapeten.

 Här är dom nya tapeterna. En stor förbättring eller hur :)?

 Det blev nya lister också. Fint.

 Gammal och ny list.

Eftersom jag inte kunde lägga ut gårdagens outfitbilder igår så kommer dom nu. Infon om kläderna skrev jag i förra inlägget.

  

Dagens outfit:
 Slacky knut :)



Jeans från Monki, skjorta från Gina Tricot, tshirt från Gina tricot, converse skor. 

Såg på tv att det var modernt med jeans nu. Alltså både jeans byxor, jeanskjortor och jeansjackor. Om man ska ha det ihop så ska det vara tex mörka byxor + ljus skjorta eller tvärt om. Såg också att det ska vara mycket lappat nu på byxorna. Men det funkar med slitet och hålit också.  

Ha det bra kram Amanda


Kommentarer
Postat av: erika

Roligt med nya tapeter, bra färgval :)

2010-03-22 @ 17:50:20
Postat av: Stephanie

Va snyggt det blev med den nya tapeten =D

2010-03-23 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0