Ide torka

Idag har varit en dag snarlik alla andra den senaste tiden, teater teater och mer teater. Mina scenkläder är de fulaste jag någonsin sett, en snorgrön jacka med påsydda blommor och långa remsor klipta i armarna. Man ser ut som en j**a fågel. Jag behöver bara flaxa lite med armarna så lyfter jag ut genom taket. 
Men jag gillar ju att spela teater så det kompenserar lite grann men hoppas verkligen ingen tar några kort på mig, för då måste jag byta identitet och flytta till Alaska. 

Men nu till dagens outfit, kanske har jag något snorgrönt med blommor på *blink blink* eller INTE!!!







Kavaj från Cubus
Jeansleggings från Gina Tricot
Paljettlinne från Lindex 
Kilklackssko från Din Sko



Jag satt och kollade på lite skumma världsrekord och hittade det här snusket.
Vem vill ha sånna här naglar!!! Inte jag!!!



Fy satan vad jag mår illa av den här bilden jag ryser bara jag tänker på det...
Förstå vad smuts det måste bli och hur i hela världen torkar man sig på muggen hahaha
Kolla fingrarna dom ser helt deformerade ut.. men men alla väljer vi våra sätt att leva inget fel med det bara att jag skulle aldrig aldrig ALDRIG ha sånna naglar!!! Punkt slut!


Lite modetips

Hittade detta på MODEZIN.COM



Långt linne med tryck 595:-



Ett annat linne för 495:-




Topp fanns i massa färger 79:-



Tunika 549kr men i danska Vet inte vad det blir i svenska riktigt!

Har haft lite svårt att scrolla ner för då måste jag gå förbi dom där vidriga naglarna som jag inte tycker om!
Jag fick scrolla medan jag tittade bort..

Det var dagens blogg

Kram Amnada


Kommentarer
Postat av: erika

haha! Låter som en rolig teater :D

2010-03-17 @ 18:28:42
Postat av: Veronica

Fan vad nagellack det måste gå åt!

2010-03-17 @ 20:36:45
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: frida

Hahahaha, flaxa på :) Skulle bara säga att till din coola och snygga klädstil skulle det vara sååå snyggt att ha en massa ringar (typ kenza/Tyra stil:) Inte alla som passar i det men kan verkligen se dig i det. :) Kollar din blogg varje dag:)



Kram frida

2010-03-18 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0