Modevisning

I dag har jag ju varit på modemässa. Det var bra men filmerna jag filmade råkade bli upp och ner, jag vet inte hur man vänder dom. Så om det är någon som vet det får ni gärna skriva och berätta, då skulle jag bli väldigt tacksam. Därför får jag lägga upp dom i morgon för jag vill först  ta reda på hur man vänder dom. Det var både kill- tjej -och hårmode. Som jag sagt förut så var det mycket jeans kavajer och glada färger även för killar.
Hårmode är mycket stora rosertter, lockigt, flätor och även kort med lite lockiga tendenser och kort i allmänhet.

Sen när jag kom hem har jag tittat på film och vilat ryggen.

Innan modevisningen började var Simon och Thomas från TV programmet: Sverigens fulaste hem, där dom föreläste om inredning. även det filmade jag. Det får jag också försökt att lägga upp i morgon.


Dagens outfit




oversice kavaj från Cubus, långt linne från HM med hemmagjort tryck, korta jeansshorts från Cubus, leggings från HM, skor Converse


En kompis var också med på modevisningen, Fanny. jag har skrivit om henne tidigare hon sitter också i rullstol. hon tyckte också att det var en bra modevisning. i morgon ska hon och jag och två av våra assistenter ha Twilight maraton först ettan och sen tvåan. Vi använder mina blueray filmer så att det blir bättre bild. självklart ska vi äta godis och taco då. det blir roligt.

Ha en fortsatt bra kväll och en fortsatt bra morgondag tills jag skriver igen. för jag skriver nog på kvällen i morgon.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs min blogg om att leva som funktionshindar! :)

/A

2010-03-27 @ 21:27:33
URL: http://flickanistolen.webblogg.se/
Postat av: David

Fan vilken snygging du är! :)

Skitsnygga kläder! Keep up the good work!

Ha en trevlig vecka!

2010-03-29 @ 00:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0