New Moon igen!

Idag har jag köpt New moon på dvd det betyder att jag just har avslutat ännu 2h vampyrer, alltså har jag sett den 4gånger 4dagar haha jag får inte nog av den kalla mig galen om ni vill, om det är det jag är så är det OK!
Även kollat igenom extra materialet idag, bortklipta scener och sånt! Det var bara en scen som jag tyckte kunde fått vara kvar dom andra hade inte spelat så stor roll!

just nu sitter jag och vräker i mig strössel med vaniljglass jag ÄLSKAR strössel.
Typiskt mig så rååååkade jag tappa lite glass på golvet, upps! Dom flesta tycker att jag är tokig men snäll undra varför?

Men nu till dagens outfit!







Michael Jackson t-shirt från Skivlagret
jeans skjorta från Gina Tricot
jeansLeggins från gina Tricot
vita converse skor


Idag vill jag visa lite av mina persoliga favoriter när det gäller skor. Jag är lite converse freak!!
Dessa hittade jag på Brandos.se

     

Läder Converse 1099:-

     

Vanliga Converse i olika ursnygga färger 699:-



Stillet klacksskor 849:-

 

svarta stövlar 549:-

Som ni märker gillar jag mkt converse men dom funkar till nästan allt och är riktigt snyggt.

Min pappa var just här, och beklagade sig över att jag så snabbt hade fått New Moon på dvd oxå, men jag har faktiskt betalt den med mina egna pengar.

Det var alles för idag
ha en trevlig fortsatt kväll så hors vi i morgon

Kram Amnada

Kommentarer
Postat av: erika

Cool outfit! Du ser riktigt tuff ut! Älskar converse :D Och längtar till att jag också får se new moon!

2010-03-23 @ 19:53:28
Postat av: Malin

Följer din blogg varje dag! Får mycket inspiration. Jag undrar bara hur många läsare du har om dagen?

2010-03-23 @ 22:40:47
Postat av: Emelie

Har också köpt new moon!! Den är jätte bra!!

2010-03-26 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0