NEW MOOOOON!!!

äntligen idag kom New Moon ut på DVD jag fick den ju på blue ray eftersom jag är hos pappa.
Jättebra film problemet var att när pappa skulle sätta på den funkade den inte det stog "No Signal" på tv:n. Paniken infan sig!!! Min kära pappa har ett lite hetsigt humör och ju längre tiden gick ju mer förbannad blev han som vanligt. Förbannade j**la apparat, det ska ju fungera vad f'n!! Som tur vad för pappas hjärta hoppade det igång sen, det är alltid lika underhållande att titta på.
Det brukar oftast sluta med - och vad f'n skrattar du åt!! Min pappa är underbar! Det är bättre än att gå påå bio..

Filmen  var som på bio super duper mega bra!! Kommer se den många gånger i helgen, planerar redan ett varv till i kväll. Just nu sitter Linda (som varit hos mig som assistent läääänge) och suckar, hon brukar säga att jag är charmigt knäpp, det stämmer nog men jag gillar att vara knäpp haha

Men nu till dagens outfit bilderna ät tagna men ville inte lägga upp sig på bloggen tyvärr men det jag har på mig är
en röd/vit randig tröja med halvlång ärm från Gina Tricot
håliga jeansleggins från Vera Moda
mina kilklacksskor från Din Sko

ska försöka med bilderna i morgon igen så får vi se om datan är lite mer sammarbetsvillig då! Hoppas det!
Min pappa har även tapetserat om i mitt rum ska försöka ta lite bilder på det då oxå :) Dom blommiga tapeterna är nog ett minne blott har bara tjatat på pappa i typ 5år att han ska göra om och nu äntligen är blommorna väck!
Skönt kommer sova mkt bättre nu.

Vad gäller modetips har jag inte hunnit hämta hem några bilder.
Skriver istället vad som står på min privata önskelista, jag vill ju gärna ha alla kläder jag lägger ut men närmast på min inköpslista står:
*En pastellfärgad längre tröja som funkar till leggins
*Något snyggt halsband, har inte så många sånna
*Kanske lite coola ringar
*En jeansjacka, har en men man kan aldrig ha för många jeansjackor

Fyller ju 15år om 2v *blink blink* till släkt och vänner :)

Det var allt för idag, nu ska jag gå tillbaka till Twilight soffan

Ha det gott

KRAAAAM Amanda



Kommentarer
Postat av: helen

Hej

vad bra att du fått se New Moon. ha det bra

puss. puss

2010-03-20 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0