Sorry....

Idag är jag inte helt hundra, mår lite illa. Därför får ni en beskrivning på vad jag har på mig idag ist för en bild på dagens outfit...

Ljusblå jeansleggings (cubus)
vit t-shirt med Michael Jackson tryck (skivlagret)
Mörk grå kavaj i modell lite längre framtill (Gina Tricot)
Vita Converse skor

Nåt positivt är ju att vi haft sol i 2 dagar nu, iaf i Östergötland. Vilket tyder på att våren är på gång och därmed kan ja snart klä mig lite tunnare :)

Kanske skriver jag ännu ett inlägg lite senare med modetips och lite annat om jag skulle må bättre...

Peace and Love/ Amanda

Kommentarer
Postat av: erika

Krya på dig!! Jeansleggins är supersnyggt! :)

2010-03-03 @ 19:18:44
Postat av: Benita

Hoppas du får må bättre snart:)

2010-03-03 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0