Tisdag igen..

Rätt lugn dag idag! I skolan håller vi på med ett teater projekt. Klassen ska spela Trollkarlen från Oz. dagen ägnades åt kulissmålning fick färg på hela armarna. Men rätt roligt projekt!

`För övrigt hoppas jag att min nya elrullstol kommer snart så jag kan börja mitt nya lite mer självständiga liv som jag så länge längtat efter. Nu börjar ju snön sakta sakta försvinna så då kan jag ju snart ge mig ut och köra!

Dagens Outfit!






Slitna jeans leggings    VERA MODA
svart kofta                  JC
Vit top                        H&M
scarf                          LINDEX
skor                           DIN SKO


Dagens modetips:

Idag tänkte jag lägga ut lite mode för barn men börjar med vuxenmodet.
Allt kommer från Nelly.com

  
Träningsjacka 799:-                     jeans jacka 359:-

  
stickad tröja 299:-                       munkjacka med fejkpäls 895:-


Nu till lite barnmode

 
Djurmönstrad cardigan 199:-       matchande mini-leggins 99:-

  
Pyjamas 69:-                               Skjorta 245:-

Visst är dom bedårande skulle vilja adoptera dom alla.


Det var nog allt för denna tisdag

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: erika

Underbara barnkläder :D Och gillar jeansen du hade! Det var fint ihop med den blommiga "halsduken" :)

Ska hålla tummarna för att du får elrullisen riktigt snart!

2010-03-09 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0