Torsdag idag...snart helg!

Idag har jag inte hunnit gjort så mkt då klockan bara är 12.
Hoppade skolan idag lite krasslig. har mest sett på film, tagit lite outfit blider och softat helt enkelt. Kan ni gissa vad jag såg? Det börjar på New och slutar på Moon hahaha jag är beroende av den! Vilket ni kanske räknat ut vid det här laget! nu längtar jag ihjäl mig efter trean. Hört ett rykte om att 4:an ska bli 2 filmer bara bonus, antar att det är för att det är så mkt viktig fakta i 4.an så det blir för kort med en 2timmars film. Det är i alla fall vad jag tror! Har ni hört samma rykte? Måste forska vidare i detta superviktiga ämne!

Dagens outfit





Som ni ser har jag inte några skor med på bilden, men jag hoppade över skor idag. Har ont i en tå så fick inte på mig skorna haha

kort jeans jacka  från Gina Tricot
svart topp oxå från Gina
och jeans leggings från Cubus


Här kommer lite modetips från Bik Bok


             299kr                                             149kr                                        

                   129kr                                                   249kr


                      499:-


Nu ska jag äta lite korv om någon är intresserad av det! sen ska jag vila lite och sen försöka träna lite

Ha det bra

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg frisyr!!

2010-03-29 @ 00:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0