Torsdag igen

Dagens oufit


kavaj från ginatricot, T-shirt HM, jeansleggings från ginatricot, skor converse

jag tänkte berätta lite om mej själv.

Mitt intresse för mode grundar sig i att jag var osäker på grund av att jag sitter i rullstol och ville därför hitta ett sätt att bli mer självsäker. Folk tittar mycket när man sitter i rullstol. En del är till och med rädda eftersom att dom inte vet riktigt hur man ska vara mot en person som sitter i rullstol. Men grejen är att personligheten sitter inte i rullstolen. Jag är precis som alla andra 15 åringar, hästintresse, killintresse, gillar musik och så där.
Vad beträffar mitt handikapp kan ni som vill läsa mer om det i inlägget: Tack alla läsare

Dagens modetips
från Ellos

129 kr

149 kr



från Halens


349 kr

99 kr



kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0