Tja

Jag har inte kunnat skriva nåt i helgen för jag har inte haft med mig datorn ner till Lund där jag hälsade på Ola. Men det skriver jag mer om imorn, när jag har mer tid och plats för ett långt inlägg. Det jag kan berätta är nu hur mycket jag älskar honom och hur söt, snäll och genom go han är.

Idag har jag varit hos Linda och löshoppat Vild Vittra, det va mysigt att träffa henne och få gosa lite med Flisan. Det va nyttigt för Vittra också för hon behövde lite last träning då hon kasta sig ut när hon skulle in och ut. Här kommer några jätte fina bilder på henne.







Några modetips tar vi imorn också för nu är det ett program jag ska se på tv.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin hon är vildvittra!

2010-11-01 @ 22:01:50
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Linda

wieeee!!! Fiiina Vittra :)



Det är alltid roligt att träffa dig med :) Vi syns på onsdag Feli hälsar att ditt finger var mkt gott att tugga på.



Kram L

2010-11-02 @ 09:46:39
Postat av: johanna (:

heeej!

Vad fin hon är! söööt!

Ska du träna nästa år? Isf, tränar du med Amanda L då? För isåna fall tränar du med mig med (:



kram

2010-11-02 @ 11:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0