Hej

I dag har jag varit på stan och köpt två toppar. bland annat den som jag har på bilden, rea 80 kronor på Bik Bok.







och den här lite genomskinliga skjortan också från Bik Bok, 249 kr


jag har fått nån slags fetich. jag har börjat gå och sjunga på julsånger redan nu. jag älskar jul och längtar till att den ska komma. det är en mysig social högtid med familj, vänner och släkt. jag tycker att jul känns väldigt kärleksfullt.

här är den sång som jag gått och sjungit på hela dan, julen är här.





dagesn outfit: mörkblå lite längre jeansskjorta från Gina tricot, svart linne med vitt tryck rån Gina tricot, svart tubkjol från Åhlens, strumpbyxor från Willys, kängor/stövlar från din sko

dagesn modetips är mina nyinköpta kläder. jag tycker att Bik Bok har snygga och bra kläder till bra priser.


ha det gott
puss på er    (julen är här)
Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad snygg leopardtröja! :D

2010-10-28 @ 11:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0