Stalldag

Första dagen i stallet sen jag blev sjuk, det gick bra men det gick inte att köra som jag hade tänkt.  Innan stallet åt jag pizza, det va jätte gott. Jag har en bit kvar som jag ska ta senare ikväll. Just nu ser jag på tv och ligger i soffan.  Dagens outfit; längre vit skjorta med guldknappar från Bikbok, strumpbyxor från Willys, vita Converse och blommig scarf från H&M.

Här är lite bilder från idag på Vittra dom blev jätte fina om jag får säga det själv.

Modetips beiget kommer att bli modernt i höst, likadant som koppar och andra metallic färger. Spets kommer också att vara stort i höst men glöm inte att blanda upp det med någon neutral färg.

Ha det bra kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0