Äntligen!

Äntligen kan jag skriva igen, datorn har varit trasig så det har varit lite svårt, men nu är den fixad igen! Idag har jag varit uppe i stallet, efter det bakade jag en kladdkaka, det har också varit en man här idag som kollat på anpassning till hemmet, som hjälper mig bli mer självständig! Det är ju det jag vill.
Modetipsen tar jag imogron, har tyvärr ingen bild på outfiten idag, men det är ett par djurmönstrade byxor från BikBok, en militärgrön lite slappare längre tröja från Gina Tricot och stövel-kängor från Din Sko.
Är inte den här killen jävligt snygg!?



10 av 10 möjliga enligt mig!

Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, jag har också haft två män hemma hos mig som har installerat en "spol toalett" så att jag kan vara mer självständig :)

2011-02-22 @ 17:58:54
URL: http://lovisalmamanda.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2012-10-12 @ 11:16:07
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0