Bad idag

Det var ett tag sen jag skrev nu pga allt som har med skolan att göra. Det är ju sista terminen i nian så det är rätt hektiskt.
Idag har jag varit och tränat i varmbadet på Hälsoteamet i Navestad, det gick bra. Nu har precis kommit hem och lagt mig i soffan, fredagskvällen fortsätter lite senare med chips, läsk och Let's Dance.
Idag har jag tyvärr ingen outfit bild men jag har mitt nya linne från Bik Bok med usa tryck på och mina nya byxor med skärp oxå dom från Bik Bok + Converse

Kram på er
Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Pandan!

Tack för igår, det var supermysigt att få gosa lite med din häst! Lithea var supernöjd oxå! Berättade för pappa hur duktig hon tyckte hon var som kunde rida helt själv utan att jag höll i varken henne eller hästen!

Lithea vill gärna komma upp o rida fler gånger!

Hoppas vi ses snart! Kram Veronica

2011-02-13 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0