Fredag

Nu har jag hittat kamera sladden, det var med hjälp av Anette. Hon hittade sladden i min fåtölj. Den var borta igår när jag skulle lägga in mina bilder.
Idag har jag först varit i skolan i 2,5 timmar. Sen åkte jag till läkaren. Nu är jag hemma, sitter i soffan och tittar på tv. Sen ska jag åka och köpa godis och läsk, både till kvällens Let's Dance och till imorgon för då ska jag få besök. :)

Dagens outfit


Fejk skinnjacka, Bik Bok
Sjal, Monki
Tunika, Gina Tricot
Strumpbyxor, Willys
Skor, Din Sko


Modetips från Bik Bok

.              99 kronor                                  49 kronor      


.                                199 kronor


Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Linda BÄSTA Nilsson

Vilken häftig bild på dig :) Du ser nästan ut som en vaxdocka haha häftig!!



Kram

2011-01-22 @ 18:55:58
URL: http://magicblaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0